DIY: Notitieboek met wiebeloogjes

Wiebeloogjes ken je vast nog wel van vroeger, ik gebruikte ze toen in ieder geval vaak om te knutselen, maar ze zaten ook op kleine knuffels, klemdiertjes en wuppies. Vandaag ga ik jullie laten zien dat je met wiebeloogjes ook je schoolspullen kan versieren en hoe je zo een heel cool notitieboek kan maken.



Prijs: € 2,00
Tijd: 2 uur
Moeilijkheidgraad: ♥


Benodigdheden: Notitieboek of schrift met stevige kaft - wiebeloogjes in verschillende formaten (Action) - lijm.


Als eerste stap leg je alle oogjes los op het notitieboek zoals je ze wil hebben, zo kun je nog een beetje schuiven als er teveel oogjes van dezelfde grootte bij elkaar zouden komen te liggen.


Gebruik gewone alleslijm om de oogjes 1 voor 1 op het notitieboek te plakken, dit is een tijdrovend klusje, ik stel daarom ook voor dat je een leuke film of serie aan zet tijdens het lijmen!


Leg ze er voorzichtig op zonder de rest er weer van af te stoten, want dan heb je de eerste stap helemaal voor niks gedaan...

Eindresultaat:




Ik vind hem echt heel cute geworden, op de 'benodigdheden' foto had ik ook nog washi tape liggen, maar dit heb ik uiteindelijk niet gebruikt. Wel kun je de rug van het notitieboek bijvoorbeeld beplakken met (washi) tape voor je de wiebeloogjes gaat plakken. Ik vond hem zo leuk genoeg. Weet je trouwens wat ook super schattig is? Oorstekertjes achter de wiebeloogjes plakken, zodat je wiebeloogjes-oorbellen hebt! Laat jouw notitieboek creaties (met of zonder wiebeloogjes) zien op instagram met #creachicks!



Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Super fun! Denk dat je daar heel snel door afgeleid wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat gaaf! Als je dan even niet productief bezig bent, kijken alle 'ogen' je zo aan en dwingen je weer tot werken (daar dacht ik dan aan). Leuk bedacht. X

    BeantwoordenVerwijderen