#TBT recepten die ik nog wel eens maak

Ik deel regelmatig op donderdag een lekker recept met jullie, ik zal nooit iets met jullie delen wat ik niet lekker vond, maar dat betekend niet dat ik elk recept nog vaker gemaakt heb. Daarom leek het me leuk om voor Trowback Thursday (#TBT) mijn favorieten eens te delen, want die willen jullie misschien ook wel eens maken. Tip: GEWOON DOEN! Het is het waard! ;)

1. Kaastaart


Al ver voor het delen van dit recept een flinke favoriet en dat is zeker niet minder geworden. Klik hier voor dit heerlijke recept.

2. Warme honing mosterdsaus


Ook warme honingmosterdsaus maakte ik al vaker voor ik hem met jullie deelde, vooral mijn vriend is er dol op en als ik iets kleins te vieren heb maak ik dit dan ook graag voor hem. Benieuwd? Klik dan hier.

3. Goddelijk broodje


Ik moet heel eerlijk zijn dat ik dit broodje eigenlijk niet meer heb gegeten toen het herfst/winter werd, maar met de eerste warme dagen kwam mijn zin in een simpel maar lekker broodje ook terug en werd het natuurlijk meteen deze. Hier staat het recept.

4. Nacho schotel


Heerlijk voor een luie zaterdag, gewoon bij een film. Een zaterdag dat je niet op je lijn hoeft te letten. Een zaterdag waarop je niet gezond hoeft te doen. Gewoon genieten, de rest komt morgen wel weer. Recept staat hier.

5. Pastasalade caprese


Nog een zomerfavoriet, want in de winter vind ik dit eigenlijk niet zo heel lekker en eerlijk gezegd heb ik er vorig jaar ook teveel van gegeten. Nu is het even geleden, maar staat het voor over een paar dagen op het menu en ik heb er echt zin in! Klik hier voor het recept.

Heb jij wel eens zelf recepten van mijn hand gemaakt? Zo ja welke en was het geslaagd? Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk als je dat deelt op instagram met #creachicks!

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Die kaastaart! Ik heb het recept gelijk gecheckt en die onthou ik hoor, heerlijk. (er staat wel geraspte aas in plaats van kaas, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geraspte aas vind je bij de sportviswinkel, ghehe. Grapje, ik zal het verbeteren! Soms glippen dat soort foutjes er doorheen.

      Verwijderen
  2. De bovenste lijkt mij het lekkerst. Ik houd van pizza achtige gerechten namelijk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen