Unboxing: Kawaii box

Ik kwam de geweldigheid van Kawaii box tegen op het youtube kanaal van Eveline Maureen en besloot een kijkje te gaan nemen op de website; KawaiiBox.com. En ik had geluk dat ik voor de maand juli een Kawaii box mag reviewen! Deze box werd op 7 augustus verstuurd en werd op zaterdag 22 augustus voor het eerst aangeboden door de post, dat vind ik dus lekker snelle levering, maar je moet er wel rekening mee houden dat het moment tussen bestellen en levering langer kan duren, omdat je dus je eerste box krijgt als deze gereleased wordt. Maar genoeg gepraat, je bent hier om te zien wat er in zit, dus zal ik dat snel laten zien!



Ik wist (natuurlijk) niet echt wat ik moest verwachten van de box en ik was dan ook echt heel benieuwd, nadat ik eerst de postbode al gemist had en deze daarna verzuimd had mijn pakketje op de juiste tijd bij mijn afhaalpunt te brengen. Nadat ik hem dus op had gehaald racete ik naar huis, zette mijn camera klaar en maakte de doos vlug open.


Bij het openen van de doos zie ik dat het leuk is ingepakt in tissue papier met 'kawaii box'-print en er ligt een leuk kaartje op waar op staat wat er allemaal in zit, ik besluit deze niet te lezen en eerst zelf te gaan kijken wat ik er allemaal in vind. Veel leuker toch?!?!


Het eerste dat ik er uit haal ziet er verdacht veel uit als een Japans snoep pakketje en inderdaad, het is van Kracie. Ik inspecteer het wat beter en zie dat het een setje is om een ketting mee te maken. Super leuk! Vind je het leuk als ik daar ook een keer een artikel over schrijf? Laat het dan even weten in de comments!


Ik heb het gevoel dat paddenstoelen de ananassen van deze herfst worden, voor mij tenminste, want ik heb nog helemaal geen zin om de vrolijke printjes gedag te zeggen, maar flamingo's en ananassen zijn niet echt hersftproof. Maar goed, dit hangertje past daar dus perfect bij, ik denk dat ik hem in mijn auto ga hangen, zo aan de achteruitkijkspiegel, die is nog leeg.


Vervolgens valt mijn oog op een groene alpaca... WACHT, wat zag ik? Ik sprong zowat een gat in de lucht, want ik hoopte echt vanuit het diepste van mijn hart dat er iets met een alpaca in mijn doosje zou zitten en mijn wensen zijn dus verhoord! Ik weet nog niet wat er verder in de doos zit, maar ik ben nu dus al helemaal gelukkig.


Ik weet niet wat er in dit doosje zit, maar het ziet er in eerste instantie al lekker kitscherig uit. 'Happy gift seal flake' staat er op het doosje, dus volgens mij zijn het stickertjes.


Als ik het doosje open maak zie ik wat voor enorm schattige stickertjes er in zitten. Ze zijn van folie en echt enorm kitscherig en glitterig, roze en over de top. Gerard Joling zou er helemaal wild van worden.


Een armbandje in hele lichte pastelkleuren, mijn favoriete kleuren van dit moment. Ik heb hem meteen na het foto's maken om gedaan, haha.


Ik krijg stiekem wel een beetje trek van deze lekker uitziende donut, maar het is een make-up spiegeltje!


Tadaaa! Ik kan mezelf niet bedwingen om er even mijn neus in te steken en te ruiken of het ook naar donut ruikt. Maar hoewel het wel zoet ruikt denk ik dat dit niet expres is gedaan om naar donut te ruiken. Ik vind het wel leuk om er in te knijpen, volgens de omschrijving op het kaartje is het namelijk een squishy en zo voelt hij ook.


Nog een item in snoepvorm, weer moet ik even ruiken, maar deze gum in de vorm van een taartje ruikt helemaal nergens naar. Hij is wel echt heel schattig en ook nog eens handig want gummen heb ik nooit genoeg.


Dit beertje ken ik wel van andere kawaii/ Japanse spulletjes, maar wat dit is moet ik toch even kijken. Het boekje is best dik. Zouden het stickers zijn, of een notitieboekje? Ik ben benieuwd en maak hem snel open, voor mijn gevoel blijf ik vouwen.


Waaah, het zijn allemaal sticky notes! Daar ben ik echt helemaal weg van. Super handig en ook super schattig (jah, duh Minke je bent een 'kawaii' box aan het uitpakken en 'kawaii' is Japans voor schattig, dus wat wil je?) Deze komen zeker op mijn bureau als we weer terug verhuisd zijn!


Ik had eerst niet echt door wat dit is, ja een houten snee brood met een gezichtje, schattig hoor maar wat moet ik er mee? Gelukkig bood het kaartje uitsluitsel; het is natuurlijk een onderzetter! Ik had de link niet echt gelegd omdat je die meestal wel meerdere hebt, maar in mijn blog office heb ik toch maar meestal 1 glas dus die kan dan mooi op die onderzetter!


Potloden met printjes; aardbeien en meloentjes, bloemetjes, visjes, uiltjes en ruimte-figuurtjes. Allemaal in de zachtheid 2b (hoe handig dat dat er bij staat?!) Echt zooo leuk en handig. Ook een leuk voor op mijn bureau na de verbouwing.


Dit soort glitterlijm had ik vroeger ook! Ik denk dat dit nog wel eens van pas kan komen voor DIY's, super leuk dat dit er ook bij zit! Wel jammer dat mijn pakketje nu leeg is, maar wat heb ik leuke dingetjes gekregen!


Hier zie je alles nog een keer, het zijn wel 11 verschillende spulletjes! Wauw! En dat voor $18.90 per maand en dat is INCLUSIEF verzenden naar waar ook ter wereld! Als je er voor kiest om een jaarabonnement te nemen is het zelfs maar $ 17.30 per maand! Ik vind het echt een goede deal als je jezelf elke maand een cadeautje zou willen geven. Ik had vroeger een abonnement op Glossybox en dat was 15 euro en daar zaten voor mijn gevoel meer zinloze dingen (make-up in lelijke kleuren of veel te kleine proefmonsters) in. Dus heb je interesse in deze box? Ga dan naar KawaiiBox.com en bestel er 1.

Zou jij een Kawaii Box bestellen? Wat vind je het leukste item uit mijn box?


Ik gebruik alleen de Amerikaanse prijzen omdat de wisselkoers niet voor niks zo heet en de omgerekende prijzen nog wel eens willen wisselen.
Ph. by me.

13 opmerkingen :

  1. Oh dit vind ik echt geweldig! Maar of ik het echt als abonnement zou nemen, mmh... Dan is het toch wel weer veel geld haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een abonnement is inderdaad best kostbaar, maar je kunt ze dus ook per stuk bestellen als je vind dat je jezelf wel eens een cadeautje mag geven. En *fingers crossed* als de dollar weer wat gunstiger zou komen te staan wordt het sowieso stukken leuker, ghehe. (Ik ben geen econoom, dus geen idee of dat er voorlopig nog in zit.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt supercute! Vooral dat spiegeltje in de vorm van een donut roept acuut "Hebbuh!" op, eens kijken of die ook ergens los verkrijgbaar zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Update: het spiegeltje is inderdaad ook los verkrijgbaar via blippo.com (de peeps die ook de kawaii box doen, dus ik verwijs niemand naar de concurrent! ;-D)

      Verwijderen
  4. Wat enorm leuk is dit! Ik wist niet eens dat het bestond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest om uit te pakken stel ik me zo voor! Geweldig leuke dingen zitten er in.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke box, ik kende dit nog absoluut niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke box! Ik ben dol op kawaii spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik hou alleen niet zo van Kawaii

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou Angelique dan lijkt me dit niet de box voor jou.. ;)

      Verwijderen
  9. Aaaaah wat schattig allemaal :D :D
    Ik heb echt een zwak voor kawaii goodies :3

    BeantwoordenVerwijderen