MinkeMaria.nl vragenlijst

Ik ben de laatste tijd heel erg bezig met het verbeteren van mijn blog en het vergroten van het aantal bezoekers van mijn blog, maar ja ik kan wel doen wat IK wil; als ik niet weet wat jij graag wil zien kan ik me daar natuurlijk nooit aan aanpassen! Daarom heb ik een kleine vragenlijst samen gesteld en ik zou het erg leuk vinden als je het zou willen invullen, het kost namelijk maar een paar minuutjes!

Klik HIER om naar de vragenlijst te gaan.



Alvast bedankt! (Ow en vergeet me niet te volgen op social media!!)

Ph. by me.

4 opmerkingen :

  1. heey!!
    ik wilde de vragenlijst wel invullen, maar er staat dat er niet langer reacties ontvangen kunnen worden, en dat ik contact moet opzoeken met de eigenaar als ik vermoedt dat het een fout is, wat ik overigens wel denk. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is doet hij het nu weer! Thanks voor je melding!

      Verwijderen