Plog: Beautygloss vriendinnenweekend 2015

Wat een werk was het om een verslag te schrijven over het afgelopen weekend, of nouja eigenlijk vooral om alle foto's uit te zoeken en te kijken welke wel en welke niet geschikt waren om met jullie te delen. Daarom ook dat dit artikeltje nu dus wat later online komt dan gisteren om 15 uur, haha. Maar het weekend, met mijn zus en haar twee dochters van 14 en 11 was echt heel erg geweldig, ik heb echt genoten en wil die schatten daarom nog eens even heel erg bedanken via deze weg!


Vrijdag konden we vanaf 15 uur in ons huisje, dus ik besloot ook zo laat te vertrekken. Centre parcs Kempervennen ligt namelijk HEEEEEEEEL dichtbij en dus zou ik er in ongeveer een half uur zijn, mijn nichtjes waren pas na 15 uit en moesten nog minimaal anderhalf uur rijden en ik wilde ook niet TE lang in mijn eentje moeten wachten. Ik deed nog even wat laatste boodschappen en vertrok.


Look-of-the-day!


Omdat het natuurlijk aankomstdag was het best druk, gelukkig kon ik vanuit de auto inchecken, maar ik stond wel eventjes in de file. Vanuit de auto zag ik deze ballonnen al en mijn hart begon toch wel een beetje harder te bonken, ik had echt ontzettend zin in het weekend!


Na het inchecken moest ik nog even de goodiebox en Beautygloss bandjes ophalen en echt super leuk; Mascha en Tatjana stonden ze samen uit te delen! Ik veranderde spontaan in een fangirl en wist niet meer wat ik deed en moest zeggen. Maar ik heb wel leuke foto's kunnen maken, want toen ik weg wilde lopen kwam ook Gregor aan. Super leuke jongen/man/kerel/vent trouwens, ik heb later nog gevraagd waarom hij zijn haar niet roze had geverfd voor het weekend en hebben we even een leuk gesprekje gehad.


We kregen dus een goodiebox van Mascha, een welkomstkoffertje van Centre parcs en ik had zelf ook nog voor wat leuke goodies gezorgd, dus ik stalde alles leuk uit zodat het extra leuk was voor als mijn zus en nichtjes zouden aankomen.


Daarna dronk ik een kopje thee in de 'tuin' terwijl ik wachtte, gelukkig waren ze er toch wel lekker op tijd. Dit is trouwens het bandje dat we om kregen.


Toen mijn zus er was konden mijn nichtjes niet meer wachten om de goodiebox uit te pakken, vooral mijn jongste nichtje was erg benieuwd, zij is echt enorme fan van Mascha en helemaal gek van make-upjes.


De doos was echt FLINK gevuld!


Er zaten echt leuke goodies in de doos, met onder andere een kit om zelf een mutsje te breien voor het goede doel. Wat natuurlijk kei goed uitkomt, want jullie lieten in mijn enquete massaal weten meer haak en brei artikelen te willen zien op mijn blog.


Om 19 uur begon er een Beautygloss vriendinnenweekend feestje, waar we drinken kregen en ook een paar leuke kraampjes stonden. Bij W7 kon je bijvoorbeeld glittertattoos laten zetten, maar jammer genoeg lieten die echt heel snel los. :(


Het thema van het feest was Flamingo's, echt leuk want dat zijn wel echt heel gave beesten. Kijk deze lampjes!


Het was echt heel gezellig en het was ook echt mega schattig om te zien dat Mascha en Gregor zo af en toe even elkaar aanraakten, even elkaar opzochten en even 'steun' zochten bij elkaar. #Relationshipgoals aldus mijn oudste nicht.


Ik met mijn lieve nichtjes!


En alleen met mijn oudste nichtje. Het was een heel leuk feestje, maar we zijn toch op tijd weer naar ons huisje terug gegaan, dat was nog even moeilijk omdat ik de weg niet wist. Mijn nichtje gelukkig wel, dus die heeft me naar huis gebracht, haha.


De volgende ochtend scheen de zon heerlijk.


Outfit of the day, alles komt van Primark, behalve mijn schoenen dat zijn Nike's. Ik had eigenlijk een andere outfit gepland, maar de schoenen die ik bij had bleken er echt mega lelijk onder te staan... :(


Face of the day, mijn haren waren nog nat maar ja ik had geen föhn bij..


We liepen, voordat we naar de bingo gingen, nog even door de supermarkt van het park. Wow, wat hadden ze daar een grote verpakkingen; potten van 3 kilo Nutella, pakken met 1 kilo hagelslag en deze Toblerone van 4,5 kilo! Hij kostte bijna 80 euro, dus heb ik het bij een foto gelaten.


Om 14 uur zou de bingo starten, maar we moesten eerst natuurlijk ook onze bingokaart ophalen.


Het bleek om muziekbingo te gaan, oh jeej, ik ken al deze nummers niet hoor!


Vandaag kon je ook een flashtattoo laten zetten, ik besloot te gaan voor deze diamant in mijn nek. Helaas had degene die hem zette de tattoo over mijn haar geplakt en bleef hij dus niet goed zitten, daarom kreeg ik een andere. Maar deze vond ik eigenlijk mooier.


Wachten tot de bingo begint.


Nog een sfeerbeeld.


Voor en na de bingo kon je ook nog dingetjes kopen bij wat kraampjes, zo was er een kraam met 10 make-up items voor 10 euro, waar ik de blush en een lipstick kocht en kon ik bij Real Techniques eindelijk een Expert Facebrush kopen.


Tijdens het eten liepen er opeens schapen door onze tuin, haha. 's Avonds was er nog een poolparty, maar daar heb ik natuurlijk geen foto's van, maar ik werd ook een beetje ziek omdat ik in de wildwaterbaan teveel chloorwater binnen had gekregen.


Zondagochtend zoals hij hoort; lui op de bank.


Om 13 uur hadden we nog een workshop van Sampar waar allemaal uitleg over lekkere producten werd gegeven.


En natuurlijk kregen we goodiebags en deden we nog wat aankopen, maar toch wilde we daarna nog gaan zwemmen, het was proppen om al onze spullen in 3 grote kluisjes te krijgen bij het zwembad, haha.


We bleven nog even in het Market dome om nog wat te shoppen en daar ook te eten en daar zaten leuk papegaaien.


Want het was net of we in de jungle zaten te eten.


Terug in het huisje deden we nog even de Bean Boozled challenge en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, de meiden moesten maandag weer naar school en mijn zus moest weer werken dus was het weekend klaar. Maar ik heb echt ontzettend genoten van dit leuke weekend en de anderen geloof ik ook, dus dat is mooi. Ik zeg; volgend jaar weer, maar wie weet is er dan wel iets heel anders leuks te beleven rond deze tijd...

Ph. by me.

6 opmerkingen :

  1. Het was super!! Jij ook bedankt ;-) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was supergezellig!! echt bedankt voor het leuke weekend! hopelijk volgendjaar weer XO :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt super leuk uit! Misschien moet ik volgend jaar ook maar eens gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heel gezellig en geslaagd weekend! Leuk dat het bij Center Parcs was!
    Ik zou trouwens echt zo hebberig worden van al die goodiebags haha :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien!! nog nooit geweest maar ik krijg er nu ook zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen