Primark mini-shoplog

Vandaag ga ik naar het Beautygloss vriendinnenweekend en natuurlijk moest ik daarvoor nog even gaan shoppen. Ik besloot daarom maar weer eens naar Primark te gaan, want met de verhuizing was ik ook nog eens vergeten om mijn badpakken NIET in te pakken, dus die zitten waarschijnlijk ergens achterin de opslag opgeborgen. Dus ik hoopte stiekem nog iets te kunnen kopen bij de aanbiedingen, maar eerst vond ik nog een heleboel leuke andere dingetjes die ik echt aan jou wilde laten zien, dus daar deel ik eerst wat foto's van!



Maandag vind je op deze plek het verslag van het Beautygloss Vriendinnenweekend, dus ik hoop dat ik je dan weer zie!


In het hoekje waar Primark altijd make-up had staan vond ik nu een schap met allemaal super schattige notitieboekjes en andere 'kantoor'-artikelen, ik besloot dat ik dit wel met jullie moest delen dus maakte ik foto's. Helaas kon ik vanwege de verhuizing niet teveel kopen en wist ik mezelf in te houden, maar stiekem heb ik best een beetje spijt.


Sticky notes zijn echt een verslaving van mij (samen met washi tape) en ik had dus vooral heel veel moeite om deze te laten liggen, maar het is gelukt! Donuts zijn toch wel echt super cute...


Ik ben echt gek op plannen, binnenkort komt er dan ook een artikel over online. Deze heb ik dan ook niet nodig, maar ooowww wat super leuk! Je zou bijna zin krijgen om veel taken te hebben.


Nog meer sticky notes, ik ben een beetje erg laat maar de laatste tijd roep ik vaak (voor de grap) YOLO! Dus deze sticky notes vond ik wel grappig, maar heb ook deze kunnen weerstaan.


Olaf is echt wel een van de leukste Disney-bijrollen als je het mij vraagt en deze pyjama is wel echt een schatje, met zijn uitstekende wortel. Ik hou van dat soort 'echte' dingen op kleding. Als kind had ik een trui van Dombo met zijn voorkant op de voorkant en zijn kontje op de achterkant en daar zat ook echt een staartje aan. Zo schattig!


Van de dingen die ik kocht was dit de eerste die in mijn mandje eindigde, lekker goedkoop en het leek me wel een hele mooie panty zo met die figuren er op.


Zoals ik dus in de intro al zei ging ik om te kijken voor een badpak, want deze Coca Cola badpakken had ik een tijdje geleden ook al gezien, maar ik had niet verwacht dat ze er nog zouden zijn. Ik had dus wel heel veel geluk dat ze er nog waren en met de prijs had ik nog meer geluk, hij was namelijk nog maar VIJFTIG CENT!!! Ik heb nog nooit zo met geld gesmeten, haha.


Bij het vriendinnenweekend vond ik wel dat een goede pyjama hoorde, dus kocht ik er een met cupcakes. Sowieso vind ik wel dat ik wel weer een (of twee) nieuwe mocht kopen omdat ik ze echt ZO VEEL draag, ik slaap er eigenlijk niet in, maar als ik thuis ben draag ik in de winter eigenlijk niks anders.


Voor outfitfoto's moest ik ook een mooie top hebben en toen ik de rode met hartjes tegenkwam besloot ik ook die mee te nemen. So pretty!

Het was dus niet veel wat ik kocht, maar ik zit nu tijdelijk ook een stukje dichterbij de Primark dus zal er nog wel vaak komen de komende weken en dan kan ik niet steeds voor heel veel geld shoppen, haha. Nu ga ik mijn spullen pakken om te vertrekken richting de Kempervennen, kom je ook naar het Beautygloss Vriendinnenweekend en zie je me; vergeet dan niet even 'hoi' te zeggen! Ga je er niet heen? Dan kun je hier maandag mijn verslag lezen!

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. Ik ben heel benieuwd naar je verslag! En wat een leuke dingen heeft Primark toch - gelukkig ga ik morgen shoppen in de Primark :D

    BeantwoordenVerwijderen