Tag: The Friendship Booklet

Vaste bezoekers hebben het misschien wel opgemerkt; ik ben de afgelopen dagen een beetje afwezig geweest. Dat komt omdat ik op dit moment midden in mijn verhuizing zit, natuurlijk had ik heel wat voorbereid, maar dat is met een paar artikelen niet helemaal gelukt. Daarom komt er nu ook pas weer een artikel online en het leek me leuk om van deze gelegenheid gebruik te maken voor een tag. En laat ik nou via Robin Valentine een hele leuke gevonden hebben van Zoë van Zolea! Ik ben namelijk altijd dol geweest op vriendschapsboekjes, als kind had ik in elk boekje wel weer een andere hobby of beroep dat ik later wilde worden, maar net waarover de laatste spreekbeurt of Het Klokhuis die week was gegaan. Mijn favoriete band was wel standaard Take That en film Belle en het Beest, tenminste na mijn ontdekking van die twee, daarvoor was mijn favoriete band vast Kinderen Voor Kinderen. Maar goed, hier dus mijn Vriendschapsboekje, super leuk bedacht nogmaals van Zoë en wil jij hem ook invullen dan vind je de templates dus hier.







5 opmerkingen :

  1. je hebt hem heel leuk ingevuld! =D vroeg opstaan is horror idd XD je foto is ook mooi, leuke ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, vriendenboekjes waren en blijven toch een hele leuke manier om mensen je een beetje te leren kennen. En geef nooit op mag inderdaad zo weer terug op de buis haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk initiatief: zo'n vriendschapsboekjes tag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super leuke tag! en inderdaad ik heb ook echt een hekel aan vroeg opstaan en nog veel succes met verhuizen! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah ik was ook altijd zo dol op vriendschapsboekjes, het was altijd zo leuk om ze in te vullen en om er in te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen