WINACTIE: Kawaii Box

Vorige week maandag heb je kunnen zien hoe ik mijn ontvangen Kawaii Box openmaakte en zag wat er allemaal in zat, er is door mijn lezers enthousiast op gereageerd en daarom vind ik het extra leuk dat ik er ook een mag weggeven!



Je doet mee door je in te schrijven via onderstaande widget, maar ik zou het natuurlijk wel extra leuk vinden als je ook mijn blog liked op Facebook en even een berichtje achter laat waarom jij deze box zou moeten winnen.

a Rafflecopter giveaway

Over 2 weken wordt er contact opgenomen met de winnaar. Voor wie mee doet; heel veel succes en als je geen winnaar bent kun je altijd nog zelf een box bestellen voor maar $ 18.90 op KawaiiBox.com.

Ph. by me.

9 opmerkingen :

  1. Ahhhw suuper kawaii!!๐Ÿ˜Š ik doe heeel erg graag mee met deze tรจ leuke winactie!๐Ÿ˜☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh! Echt een super leuke winactie! Ik ben hier zo dol op! Ik geloof dat ik alle stappen heb doorlopen behalve die van op je blog zetten want ik heb geen blog.. Ik zou het zo leuk vinden om te winnen want ik vind dit echt een super leuk pakket :)
    x Mees
    Ps. ik heet Mees maar ik ben gewoon een meisje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo dat ziet er heel leuk uit! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I <3 Kawaii!
    Ik doe graag mee met deze winactie ๐Ÿ˜ :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. omg ik heb zoveel gedaan XD toen ik dit op werk langs zag komen op twitter dacht ik OMG MEEDOENNN <3 alles is zo cuuutee

    BeantwoordenVerwijderen