Bloggers in het zonnetje + spam je blog

Het leek me leuk om vandaag wat andere bloggers in het zonnetje te zetten. Blogs die ik zelf graag lees, blogs waarvan ik de eigenaar misschien wel een paar extra bezoekers gun en blogs die gewoon niemand mag missen. Want Mariska schreef het al op haar blog wij als bloggers moeten elkaar helpen. Naast dat ik het ook op andere manieren wil doen lijkt me dit een goed begin, dus kijk verder voor de blogs die je niet mag missen en vergeet niet je eigen blog te spammen in de comments!

Themakeupdiary.nl

Duidelijke reviews, apartere looks en zo goed als alleen maar beauty op een blog, zo wil ik een beautyblog graag zien! Silke blogde tot eind juli in het Engels, maar is (wat mij betreft gelukkig) over gegaan naar het bloggen in het Nederlands. Naar mijn mening wordt je bereik daar misschien wel kleiner van, maar wat heeft een Amerikaan aan een review van een product uit een Nederlandse winkel? Anyway, daar gaat het niet om, ze heeft ook mooie foto's en gaat voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ze is het echt waard om een kijkje te nemen.

Sweetmovies.nl

Een blog over films die zich ook nog eens richt op de vrouwelijke filmliefhebber, kun je het nog beter hebben? Nou, het is misschien ook wel handig als de schrijfster van de blog duidelijke, goede recensies schrijft (check) en wat mij echt heel erg aanspreekt is dat je als bloglezer zelf ook je mening kan geven doormiddel van een sterren systeem, naast natuurlijk de gewoonlijke comments. Ook vind ik het leuk dat, ondanks dat de blog zich op vrouwen richt, er wel serieus om wordt gegaan met films en dat er niet alleen maar chickflicks op staan.

Loislorinde.nl

Deze blog zie ik als mijn Grote Concurrent, of beter concullega (haha, gadver wat een vreselijk woord) maar toch zijn het maar stukjes waar onze blogs raakvlakken hebben. Gelukkig maar want dat maakt dat het leuk is voor mensen om beide blogs te lezen! Lois is erg creatief en ik moet echt zeggen dat ik verliefd ben Kwalianus die regelmatig te zien is op foto's op deze blog.

Deliciae.org

Naomi van Deliciae.org schrijft op haar blog over bloggen, maar ik moet wel zeggen op een andere manier dan veel bloggers-die-schrijven-over-bloggen. Het zijn goede artikelen, naar mijn mening, waar je ook echt wat aan hebt en alles is mooi vormgegeven. Naomi heeft nu ook een paar keer een 'Fix it saturday' gehouden waarbij je vragen kan stellen over bloggen, vooral de technische kant. Geweldig vind ik dat en het past precies bij het verhaal in mijn inleiding! Ow en wist je dat Naomi ook mijn blog heeft vormgegeven? Ik heb deze lay-out nu een jaar en ben er nog steeds echt heel blij mee. (Al ben ik stiekem al wel aan het nadenken over een update, maar daar wacht ik nog even mee...)

Ielss.nl

Nog een beautyblog, maar Ilse schrijft naar beauty ook over lifestyle, wat de blog alweer meteen een heel ander gevoel geeft dan de blog van Silke. Ilse schrijft prettig, vind ik en ja verder weet ik eigenlijk niet zoveel over haar te zeggen behalve dat deze blog echt de moeite waard is om even een kijkje te gaan nemen.

Zo dat waren de blogs die ik graag aan jou wilde voorstellen, nu is het de beurt aan jou! Natuurlijk hoef je niet alleen je eigen blog te spammen, ik vind het ook leuk als je blogs van andere hieronder deelt. Dat past immers nog net een stukje beter in het hele 'elkaar helpen' concept...

Ph. by me.

8 opmerkingen :

  1. Leuke post, vind het altijd leuk om nieuwe (creatieve) blogs te ontdekken. Misschien is het wel makkelijk als je er linkjes bij plaatst, werkt zo lekker makkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogs, volgde alleen nog maar Loislorinde maar ook de anderen lijken me echt super leuk! Vind zelf creatieve blogs super leuk om te lezen. Is ook waar ik zelf het liefste over schrijf op mijn eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is mis gegaan, kan ik ook niet controleren, maar ik zal het even aanpassen! Bedankt voor het attent maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik kende ze nog niet allemaal, dus ik ga zeker eens kijken! Ik schrijf zelf echt over heel diverse dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, wat leuk dat je mij genoemd hebt! Grote concurrentie, haha, dat voelt zo gek om te horen. Bedankt voor het compliment! Gelukkig zijn onze blogs toch ook wel weer verschillend. Ik ga de andere blogs ook bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je mijn artikel hebt gelinkt in dit artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blog van Naomi is inderdaad leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. <3 Wat leuk dat je mijn site erbij vermeld. Dankjewel!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen