Boyfriend tag

Ik was op zoek naar een leuke tag waarin mijn blog lezers me wat beter kunnen leren kennen en een groot deel van mijn leven is toch ook wel; mijn vriend. Joseph en ik hebben elkaar leren kennen bij een concert van Friendly Fires en inmiddels alweer heel wat jaren verder, hij is mijn beste maatje en de persoon die er voor zorgt ik de leukste versie van mezelf ben. Na 5 jaar samenwonen zou je denken dat hij me wel door en door zou moeten kennen en dat zullen we daarom eens even testen met deze leuke tag!



1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
J: Friends
Ja, grote kans! Maar we kijken ook wel veel tv samen dus dit is best een simpel antwoord, haha.

2. Noem iets wat ze niet lust.
J: Qua eten? Dat is moeilijk! Oh, ik weet het al: bieten en zo!
Er is weinig wat ik niet lust, maar met bieten maak je me niet echt blij nee.

3. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
J: Bij een vreetschuur bier, bij een sjiek restaurant (droge witte) wijn.
Meestal is Joseph er wel bij, dus dat moet hij wel weten, gelukkig heeft hij het goed. Natuurlijk drink ik wel met mate en zal ik niet drinken als ik nog moet rijden.

4. Wat is haar schoenmaat?
J: ja, weet ik het? 36 ofzo?
Nee, het zou misschien bij mijn lengte passen maar ik heb toch wel maat 38 van schoenen.

5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
J: Hoezo? Jij verzamelt al alles? Haha, je houdt wel van mooie spulletjes, net als ik; vintage meubels en dat vind je ook wel leuk om te verzamelen.
Ja, Joseph heeft gelijk, ik verzamel veel. Valt me wel op dat hij washi tape niet heeft genoemd, haha, dat is toch wel echt mijn grootste verzameling.

6. Wat is haar favoriete broodje?
J: Broodje rosbief en dat broodje met sla en mayonaise (hij bedoeld deze) is volgens mij wel je favoriet.
Ik moest zelf wel even nadenken, maar ik denk wel dat dit waar is. Het heet niet voor niets een 'goddelijk' broodje in mijn blogpost.



7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon?
J: Chocola, vooral M&M's.
Ik denk dat ik toch wel een andere keus zou maken, meer iets van taco's of zo. Chocola KAN ik elke dag eten, niet teveel natuurlijk maar eigenlijk neem ik bijna elke dag toch ook wel een stukje bij mijn kopje thee.

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?
J: Jij eet nu elke dag dat cornflakes spul (Special K) dus dat zal wel je favoriet zijn.
Mijn echte favoriet is zo'n continental ontbijt in een hotel.
J: Ja oke, dat is ook mijn favoriet, haha.

9. Wat is haar favoriete muziek?
J: Indie rock.
Het is natuurlijk geen echt genre, maar ja veel van de bandjes die ik leuk vind werden wel daar onder genoemd. Eigenlijk had ik wel verwacht dat hij meteen Westlife of zo zou zeggen, dus dat valt nog wel mee, haha.

10. Wat is haar favoriete sportteam?
Deze vraag ben ik dus vergeten te kopieren en dus vergeten te stellen, maar ik weet zeker dat hij wel weet dat ik niet zo'n sportfan ben. Het enige dat ik leuk vind is Formule 1, net als Joseph en dan is mijn favoriete coureur Sebastian Vettel.

11. Welke kleur hebben haar ogen?
J: jij hebt ook een beetje groensig net als ik.
Ja, bruin/groen combinatie. Ik vind mijn kleur ogen heel erg mooi, vroeger niet hoor want toen vond ik het maar saai en was ik jaloers op mooie blauwe ogen of van die hele mooie bruine ogen.

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
J: Roken
Ja, ik vind het zo vies en stom als mensen roken. Snap het ook niet. Zal het ook nooit snappen. Gelukkig.



13. Waar is ze geboren?
J: Eindhoven, maar ik weet niet of je thuis of in het ziekenhuis bent geboren.
Eindhoven klopt! Gewoon in het huis waar ik altijd ook heb gewoond tot ik mijn eigen huisje kreeg.

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
J: Je lust geen taart, maar als het dan moet een simpele appeltaart zonder noten of rozijnen.
Of kruimelvlaai, zonder appel!
J: Maar dat vind ik niet lekker...
Het gaat toch niet om jou? Hahaha.
J: Oh nee, haha.

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
J: Sowieso tennis en zwemmen, maar verder weet ik niet.
Ik heb als kind ook nog op een soort turnen en Jolly Move gezeten, dat laatste was een soort van streetdance. Ik wilde als jong meisje eigenlijk het allerliefste op ballet en als ik later groot zou zijn balletdanseres worden, maar dat ging helaas niet.

16. Wat zou ze uren kunnen doen?
J: Friends kijken.
Zucht, voorspelbaar antwoord. Ik kan nog wel meer dingen uren doen hoor; bloggen, naaien, dat soort dingen.

17. Wat voor een uniek talent heeft ze?
J: Creativiteit en dat je lekker kan koken, maar dat is niet echt uniek. Je creativiteit wel, dat helpt ook weer bij het koken.
Wat lief! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik ben ook wel trots op mijn creativiteit.

18. Hoelang zijn jullie al samen?
J: 6 jaar!
We gaan al richting de 7 jaar, maar goed hij weet wel op welke datum we verkering kregen (17 maart). We leerden elkaar precies een week eerder kennen en wilden het eigenlijk rustig aan doen, maar daar was uiteindelijk geen sprake van, hoewel veel relaties dat niet zouden overleven denk ik dat dat juist maakt dat onze zo sterk is. Ik hoop dat we nog veel mooie momenten samen mogen gaan delen en nog heeeeel lang samen mogen zijn.

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. Wat lief zeg! Leuk dat je vriend zoveel goede antwoorden weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen