FF bijkletsen!

Vandaag wil ik eens even lekker bijkletsen, want mijn vaste bezoekers zal het vast wel zijn opgevallen dat er de afgelopen 12 dagen helemaal geen artikelen online zijn gekomen. Dit is dit keer eens niet gebeurd door een writers block of iets naars, maar gewoon simpelweg door tijdsgebrek. Mijn huis is flink verbouwd en dat vroeg ook wat tijd van me om zelf aan de slag te gaan met verf en schoonmaakmiddelen. We zijn dus 2 maanden uit ons huis geweest en in die twee maanden zat ik niet op een ideale plek om te bloggen, dus raakte mijn voorraad artikelen op en werden deze niet bijgevuld met als uiteindelijk resultaat dat ik tijdens de allerdrukste periode helemaal niks meer had. Ja, combinatie van pech en een beetje slechte voorbereiding.



Vandaag ga ik terug naar mijn eigen huis, het is nog niet volledig klaar maar wel bewoonbaar en ik kan er z.s.m. weer gaan bloggen, want dat heb ik wel echt heel erg gemist! Gek is dat, dat je door zoiets wel echt leert wat je super leuk vind om te doen. Afgelopen week was het trouwens ook Dutch Design Week in Eindhoven en daar ben ik (tussen de bedrijven door) nog even heen geweest. Het was super gaaf en ik heb hele leuke ideeën opgedaan voor DIY's, dus die zul je binnenkort wel langs zien komen. Ik blijf nog even experimenteren met mijn blog, sowieso nog wel tot na december, al zal die maand wel echt een thema maand worden; dat lijkt me juist ideaal om veel verschillende dingen uit te proberen.

Nu keert de rust dus langzaam terug in mijn leven en zal het dagelijks leven ook weer snel gewoon zijn, ik vind het wel leuk want mijn badkamer zit nu op de plek waar vroeger de keuken zat en andersom. Klinkt misschien gek, maar wij hebben een heel oud huis en onze eetkamer was vroeger een slaapkamer met een aansluitende badkamer. De hobbykamer ga ik nog helemaal aanpakken en daar zullen dan ook wel de nodige blogjes aan worden besteed en misschien doe ik wel meer klus/opknap blogjes want ik heb eigenlijk best wel wat inspiratie opgedaan hiervoor. Laat vooral in de comments weten of je dat leuk zou vinden, of er totaaal niet op zit te wachten.



Vanaf deze week zal er weer elke dag een artikel online komen, daar ga ik in ieder geval mijn best voor doen en ik hoop dat jij dus ook elke dag weer even komt kijken.

P.S. Vind je zo'n klets-artikel leuk? Is het iets om voortaan elke maand te doen? Laat het weten!

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. Fantastisch leuk artikel. Ik ben benieuwd of je na de verbouwing je huis ook anders hebt ingericht. Ik woon in dezelfde wijk en moet zeggen ik vind hèt een hele mooie verbetering.

    BeantwoordenVerwijderen