Innocent goed gemutste breicampagne

In het pakket dat we kregen bij het Beautygloss Vriendinnenweekend zat ook een klein pakketje van de Innocent 'Goed Gemutste Breicampagne' met breinaalden en 2 kleine bolletjes wol. Super leuk natuurlijk en het inspireerde me om verder te kijken naar deze actie en mijn eerste voorzichtige stappen op het breivlak te zetten. Vandaag zal ik dus laten zien hoe je zo'n leuk mutsje kan breien en meer vertellen over de campagne, want hoe meer mutsjes, hoe beter!



Wist de dat deze breicampagne al voor het tiende jaar gehouden wordt en er wel in elf landen mutsjes worden gebreid? Innocent gelooft in verantwoord zaken doen en daar hoort het steunen van een goed doel natuurlijk ook wel bij, zo'n actie als deze breicampagne werkt natuurlijk wel twee kanten op; want smoothies met mutsjes vallen in de winkel nu eenmaal ook beter op en daarom verkopen ze misschien wel beter en hoe meer smoothies worden verkocht, des te meer geld gaat er naar het Nationaal Ouderenfonds.

Mutsjes breien dus, ik heb nog nooit gebreid en meer dan 'insteken doorhalen en af laten glijden' weet ik niet, dus laat ik eens beginnen met het opzetten van mijn pennen. Ik gebruik daarvoor een filmpje van een van de sponsors van de Breicampagne, namelijk WolPlein.nl. Ik ben nog een beetje aan het vechten met mijn breinaalden, maar hoop toch wel echt een paar leuke mutsjes op te kunnen sturen.



Dit artikel is niet gesponsord of wat dan ook, ik vind het gewoon een leuke en goede actie voor een doel dat me aan spreekt en daarom wil ik er graag aandacht aan besteden. Het zal ook zeker nog wel een paar keer genoemd worden omdat ik het een leuke manier vind van campagne voeren. Nog tot 6 december kun je de mutsjes opsturen (naar een antwoordnummer, dus een postzegel is niet nodig) en in januari zullen de mutsjes op de flesjes Innocent worden gezet. Het adres is:

Innocent
Antwoordnummer 46554
1060WB Amsterdam

Super leuk toch? Ga jij ook aan de brei? (Ow en als het breien van mutsjes niets voor jou is, maak dan hier een digitaal mutsje en deel deze op social media om zo 10 cent extra te laten doneren!)

Ph. by innocent.

2 opmerkingen :

  1. Leuke actie, ik had het op de tv al een paar keer voorbij zien komen. Ik kan ook echt niet breien, misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen. Succes met breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ga ook weer breien! Ik heb nooit echt het geduld om een sjaal voor mezelf te breien (daar kan ik echt zo lang mee bezig zijn) maar voor mutsjes heb ik wel genoeg geduld.
    Ik vind de actie ook leuk, vooral als je de flesjes kan kopen met de mutsjes (en stiekem hopen dat je je eigen mutsje tegen komt!)

    BeantwoordenVerwijderen