New month - Oktober

Ik heb het al vaker laten horen de laatste tijd, maar ik ben druk bezig om mijn blog te verbeteren. Mooier te maken, beter aan te laten sluiten bij wat iedereen wil en ook voor mezelf het werken aan mijn blog alleen maar leuker te maken. Daarom heb ik een tijdje geleden aan een aantal mensen gevraagd wat ze slecht vonden aan mijn blog, horen dat je blog leuk is is natuurlijk stukken fijner, maar aan (opbouwende) kritiek heb je op zich eigenlijk stukken meer. Ook zette ik vorige week een kleine vragenlijst online waarbij ik mijn lezers, jou dus, vroeg wat je eigenlijk het leukst vind aan mijn blog en wat je mist.



De antwoorden en tips die ik hier uit heb gehaald heb ik allemaal op een rijtje gezet. Zo kan ik een plan gaan maken om met deze dingen aan de slag te gaan. Komende 3 maanden wil ik dan ook verschillende onderwerpen, stijlen en technieken uit gaan proberen. Sommige dingen zullen jullie merken (bijvoorbeeld als ik een nieuw onderwerp of een artikel eens vroeger of later plaats) en sommige dingen zullen vooral achter de schermen gebeuren (bijvoorbeeld hoe ik om ga gaan met foto's maken en het beter 'verdelen' van het soort artikel dat online komt.)

Natuurlijk blijf ik het op prijs stellen als je je mening blijft geven (positief EN negatief, zolang het maar respectvol is) en ik zal daar ook nog best wel eens naar vragen. Wat onveranderd blijft is dat ik in december in ieder geval 7 dagen per week blog en dat is natuurlijk helemaal HET moment om leuke nieuwe items uit te testen, dus stay tuned en volg me ook zeker op sociale media om zo op de hoogte te blijven van alle ins en outs!

Veel liefs!

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen