Outfit: Ja, ik wil

Er werd mij (tijdens mijn kritiek-op-mijn-blog-ronde) vaak gezegd dat lezers mijn outfit posts misten, ik had allerlei smoesjes om het niet te doen (eerlijk gezegd voelt het best kwetsbaar, zo'n foto waar je helemaal op staat) maar mij werd op het hart gedrukt dat ik het gewoon moest doen en geen smoesjes moest blijven verzinnen. Het duurde daarna nog heel even, maar vandaag is het zo ver; een outfit post.



Gisteren ging ik met vriendinnen naar de Pathe Ladiesnight waar de film 'Ja, ik wil' werd getoond, ik besloot hiervoor mijn nieuwe pallazzopants uit de kast te trekken. Het stof voor deze broek kocht ik al een hele tijd eerder (nog voor de zomer) via eBay, maar pas een week of wat geleden had ik het lef om de schaar in het stof te zetten en er een broek van te maken.









Met zo'n drukke broek vind ik het het mooist om de rest lekker rustig en eenvoudig te houden, misschien niet heel fashion forward of vernieuwend, maar ik vind het wel echt een heel leuke broek en outfit geworden. Schoenen vinden die erbij passen was nog wel wat moeilijker en ik denk dat hoge hakken wel echt het allermooist zouden zijn, maar deze schoenen vind ik er ook wel leuk onder staan, beetje stoer. Wat vind jij van deze outfit?

Ph. by me.

2 opmerkingen :

  1. Ik vind dit soort prints altijd wel fijn. Knap dat jij je eigen kleding kunt maken. Hier krijg ik nog geen gordijn ingekort zonder hulp! :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige stof! Maar ik herken het "gedoe" met zelf op de foto gaan...haha.

    BeantwoordenVerwijderen