Cadeau-ideetjes: ASOS

ASOS is la vele jaren mijn favoriete webshop, zelfs toen het nog 'as seen on screen' (ja, daar komt het vandaan) heette was ik er vaak te vinden. Toen nog zonder te bestellen, want de verzendkosten waren niet te doen, maar toen het ASOS werd en de verzendkosten gratis werden ging ik los. Mijn meest favoriete kledingstukken komen daar vandaan en ook mijn vriend is er helemaal fan van. Maar niet alleen in kleding is deze webshop de beste, ook in super leuke gadgets! En daarom ga ik vandaag de leukste cadeau-ideetjes van ASOS met jullie delen!



TOT €7,50

TOT €15

TOT €25

Leuk zijn deze cadeautjes, hė? Ik moet eerlijk zeggen dat het konijntje en de eenhoorn wel echt mijn favorieten zijn, maar toen ik cadeautjes aan het kiezen was wilde ik eigenlijk het liefst (bijna) alles laten zien! Zooo schattig allemaal. Dus of je nou ook verliefd bent op (een van) deze cadeautjes of niet, het is zeker wel even de moeite waard om op ASOS.com te kijken als je nog cadeautjes zoekt. Tenzij je allergisch bent voor schattig natuurlijk. Waar koop jij het liefst je december cadeautjes?

Ph. by me.

2 opmerkingen :