*Esprit home kerstcollectie

Nu de bouwlui weg zijn uit ons huis, de meubels weer stevig op hun plek staan en de dozen langzaamaan leeg beginnen te raken is het tijd om ook een beetje te gaan denken aan de aankleding, aan accessoires en welke stijl ik daarmee wil neer gaan zetten.



Ik kwam terecht op de webshop van Esprit home (waar wij toevallig ook eetkamerstoelen en een salontafel van hebben) en zag dat ze daar echt ontzettend leuke kerst/winter accesoires hebben. Koper, sterretjes, lekker warme stoffen, dat is echt helemaal iets voor mij. Daarom besloot ik maar een mooie wishlist op te stellen van dingen de items die ik echt heel graag zou willen hebben. Kijk je mee?


kussen €19,99 - kussen €19,99 - kussen €19,99


waxinelichthouder €7,99 - schaal €19,99 - kaarshouder €24,99


deken €79,95 - badjas €79,95 - handdoek vanaf €13,95

Deze items zouden echt geweldig staan bij ons nieuwe interieur en de handdoeken en badjas zouden echt prachtig staan in onze nieuwe badkamer. Nu nog even zorgen dat mijn verlanglijstje bij Sinterklaas en de kerstman terecht komt en dan is het afwachten of ik lief ben geweest, haha. Welke items uit de Esprit Home collectie staan op jouw wishlist?

Ph. Esprit.nl.

2 opmerkingen :

  1. Ik wist niet dat Espirt zo'n leuke home accessoires had! Vooral de schaal vind ik erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schaal lijkt mij erg leuk voor p de salontafel. Heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen