Outfit: Comfortable chique

Ik heb nooit kleding gedragen die niet lekker zat, puur omdat het mooi was. Wel eens wat dingen gekocht. Ik herinner me specifiek een heel mooi tuniek dat ik voor kerst kocht, maar dat later vooral veel liefde kreeg in de kast omdat het zo onhandig was dat de mouw steeds overal in hing. Maar ik vind het natuurlijk wel fijn om er mooi uit te zien, dus daarom besloot ik van deze lekkere warme stof een mooie broek te maken. Ik combineer hem met mijn niet-meer-zo-nieuwe Primark vest waar ik sinds de aanschaf zowat in woon en mijn herontdekte laarsjes.






Vest: Primark - hemdje: Primark - broek: zelfgemaakt - ketting: eBay - schoenen: Nelly





Ik vind het echt leuk om vaker outfitjes te gaan laten zien, zo word ik ook gestimuleerd om vaker kleding te maken. Er liggen nog wat dingen op stapel, dus ik hoop dat ik hier nu een leuke hernieuwde rubriek van kan maken, de ene keer met wat meer zelfgemaakte items en de andere keer met maar 1, maar net hoe het uitkomt. Het is trouwens echt wel heel moeilijk om alleen foto's te maken, maar ik hoop dat ik daar wel in getraind ga raken als ik het maar vaak genoeg doe...

Ph. by me.

4 opmerkingen :

  1. Je moet even via Ebay een afstandsbediening kopen. Heb je goede replica's te koop en hoef je niet tussen je toestel en je plek heen en weer te rennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor de tip, Olga, ik heb er al ooit 1 gekocht maar ik denk dat de bluetooth in mijn telefoon niet goed werkt, helaas. :(

      Verwijderen
  2. Leuk outfit! Moet je vaker doen! Ik vind vooral de broek en de ketting heel erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral je vest en top mooi, ook leuke schoenen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen