Youtube tip: 'Plan with me' video's

Ik ben dol op plan with me videos op YouTube, uren kan ik kijken naar mensen die hun Erin Condren, Filofax of andere agenda versieren met washi tapes, stickers, plaatjes en weet ik veel wat nog meer. Ze hebben stickers voor elke taak die ze moeten doen, in alle kleuren die je je kan voorstellen en het lijkt me echt heerlijk om te doen. Sterker nog; ik ben zelf ook aan het plannen geslagen en heb zelfs een leuke planner-DIY op stapel liggen voor december. Maar het leek me leuk om dus wat leuke video's op te zoeken en met jullie te delen.









Vind je dit niet inspirerend? Ik heb ze vaak op de achtergrond aan staan als ik bijvoorbeeld zelf aan het plannen ben of als ik blogs aan het schrijven ben, het werkt vaak heel ontspannend maar zorgt er ook voor dat ik zelf goed wil plannen. Ik vind dat vaak nog best wel moeilijk om goed uit te vinden hoe lang ik ergens voor nodig heb, maar dankzij het seizoen is het ook best moeilijk om te plannen wanneer je foto's kan maken. Als het al kan moet het voor een uur of 4 gebeuren, omdat het anders sowieso te donker wordt, maar een beetje slechter weer en het is sowieso al veel te donker voor foto's. MAAR ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn planning een stuk beter gaat dan voorgaande jaren rond deze tijd, dus dat is iets om trots op te zijn. Zou je het leuk vinden als ik ook eens een plan met mij artikel zou maken? Hoe plan jij het liefst? Ga jij ook helemaal los met stickers en tape in je agenda, of laat je het bij afspraken en to do's?

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen