Bloggen in 2016

Na al dat terugkijken op 2015 is het vandaag, op de een na laatste dag van dit jaar, tijd om vooruit te kijken naar wat ik in 2016 met mijn blog wil gaan doen en wat ik wil bereiken, want ik zei het al in mijn terugblik; hoewel ik dankbaar ben voor alles is het voor mij wel duidelijk dat ik nog niet alles uit mijn blog heb gehaald wat er in zit. Ik hoop hier in 2016 flink in verder te gaan en in het komende jaar echt te knallen met MinkeMaria.nl!



Vanaf januari zullen alle artikelen op mijn blog om 6 uur 's morgens online komen. Tot december was dat 15 uur 's middags, maar dit leek me beter te passen in de huidige blogwereld. 'Vroeger' was 15 uur namelijk bij de meeste blogs het moment dat het tweede artikel van de dag online kwam, maar steeds minder blogs plaatsen nog een tweede artikel en dus heb ik besloten mij daarin ook aan te passen.

Ook zullen de dagen waarop ik post veranderen, ik plaatste altijd artikelen op maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag maar ik vond het eigenlijk wel heel jammer dat ik het weekend miste, ik neem namelijk aan dat dan de meeste mensen dan ook de meeste tijd hebben om blogs te lezen en te DIY'en.

Ik heb al eerder verteld dat de kookrubriek een heel stuk naar de achtergrond zal verdwijnen, ik zal zeker nog wel recepten plaatsen maar niet meer op een vaste dag en veel minder frequent. Ik kan hier in namelijk gewoon niet de kwaliteit leveren die ik zou willen en ik vind het ook heel moeilijk om het goed in mijn 'nieuwe concept' te passen. Wie weet komt er in de loop van het jaar wel weer steeds meer eten op mijn blog, maar nu even wat minder.



Met naaien, breien en haken wil ik me daarentegen weer steeds meer bezig gaan houden en een grotere plek gaan laten innemen op mijn blog, in ieder geval vanaf februari omdat het best een tijdrovende artikelen zullen zijn en december om vooruit te werken natuurlijk erg druk is, daarom maak ik geen beloftes over januari, haha. Ik weet ook nog niet precies hoe ik dit allemaal vorm ga geven, maar ik heb er best wel heel veel zin in. En meer werken met naai-/haak-/breiprojecten betekend ook; vaker een outfit of the day, wel altijd met minimaal 1 zelfgemaakt item, natuurlijk!

Naast al deze specifieke dingen heb ik vooral de intentie om gewoon betere, mooiere, leukere, originelere DIY's te gaan laten zien en gewoon de allerleukste (DIY) blog van Nederland te worden. Het is misschien best een ambitie, maar ik ben best wel een 'shoot for the stars' type en je moet niet minder dan het allerbeste nastreven. Zeker ook omdat ik zoveel plezier beleef aan bloggen zou ik het het gaafst vinden als ik dit gewoon 'voor het eggie' zou kunnen doen. Ik vind het wel heel moeilijk om te bedenken wat dagdromen is en wat echt mogelijk is (zeker ook vanwege mijn niche) maar ik hoop dat ik met hard werken mijn dagdromen waar kan gaan maken...

Voor nu pak ik alvast een lekkere oliebol en een lekker glaasje bubbels en wens ik je alvast een hele fijne oudejaarsdag, een leuke jaarwisseling en een TOP jaar voor 2016! Lieve lezers, ik hoop dat ik jullie volgend jaar allemaal terug mag zien en dat we er met zijn alle een mooi jaar van kunnen gaan maken.

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen