De kerstboom!

De kerstboom, ik kan meestal niet wachten tot ik hem eindelijk kan zetten nadat de Sint weer het land uit is en probeer het altijd enorm te rekken voor ik hem eindelijk op ruim, maar na 6 januari voel ik me wel een beetje een lazy ass als hij nog staat, hoor. Dit jaar duurde het even wat langer voor hij eindelijk stond, omdat er eerst nog wat puntjes op de 'i' moesten na de verhuizing. Maar hij staat en ik ben er erg blij mee, dus ik wilde mijn mooie boom graag met jullie delen.



Mijn camera is niet zo denderend in het donker (laten we hopen dat ik eind 2016 wel ECHT mooie foto's van mijn boom kan maken) maar het komt uit een goed hart, zullen we zeggen en ik wilde mijn boom gewoon echt delen. In het echt zou hij voor mijn gevoel zo in een tuincentrum kunnen staan trouwens. Mag ik dat zelf zeggen? Nouja het kan me niks zeggen, ik doe het gewoon. Toen ik mijn boom aan het versieren was bleven de ballen ook maar komen en dat terwijl ik alle paarse en donkergrijze ballen er al uit had gehaald en er alleen nog wit en zilver over was. Ow en wat rode ballen, ik heb al besloten dat ik volgend jaar meer rood wil want dat is wel heeel mooi klassiek en past leuk in ons interieur.



Naast ballen hou ik ook ontzettend van mooie speciale ornamenten, zoals die je hierboven op de foto ziet. Het liefst ga ik zo elk jaar 1 of een paar van dit soort ornamenten verzamelen, zodat als ik straks 50 ben ik een boom kan zetten die vol hangt van alle mooie kerstherinneringen van de afgelopen 25 jaar. Wat dat allemaal nog zal brengen is gelukkig een grote verrassing, laten we eerst 2015 maar gewoon afsluiten en 2016 beginnen. Hoe heb jij jouw kerstboom dit jaar versierd?

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen