DIY favorieten 2015

Het belangrijkste onderdeel/ onderwerp op mijn blog is zonder twijfel de DIY's. Ik ben niet voor niks een creatieve lifestyle blog! Toch was kiezen welke DIY's de leukste waren van het afgelopen jaar eigenlijk best makkelijk. De DIY's die ik vandaag laat zien zijn ook eigenlijk de DIY's die ik ook daadwerkelijk heb gebruikt en gedragen nadat de tutorial klaar was, dus eigenlijk is het misschien niet eens zo gek dat het mijn favorieten zijn.



1. Woonketting

Zoals ik dus net al zei zijn mijn favorieten dit jaar vooral ook DIY's waar ik het eindproduct ook daadwerkelijk van heb gebruikt. Zo ook deze woonketting, die voor de verbouwing in mijn hobbykamer hing met daaraan leuke kaartjes, sieraden en allerlei andere 'rommeltjes'. Ik vind hem nog steeds heel schattig, ik weet alleen niet of de kleuren wel passen in mijn hobbykamer 2.0... Maar daarover in januari meer!

2. Steenlook hartje

Deze hangertjes kwamen tot stand uit het perse willen gebruiken van klei van de Action en ik heb ze uiteindelijk nog regelmatig om gedaan als ik ze tegen kwam. Ik ben niet zo'n enorme sieraden drager. Als ik me aan kleed doe ik niet snel sieraden om, bedoel ik, ik vind ze wel vaak heel leuk. Dus dat ik deze nog regelmatig om heb gedaan, betekent best wel heel veel.

3. Telefoonhoesje

Telefoonhoesjes gebruik ik sowieso eigenlijk altijd als ik er een DIY van heb gemaakt, maar van deze vond ik het echt heel jammer toen de strik een beetje viezig werd en het hoesje eigenlijk niet meer met goed fatsoen om mijn telefoon kon. Hij is stoer en schattig tegelijk, een beetje rock 'n roll Barbie om het maar zo te zeggen en dat past wel gewoon heel goed bij mij. Van alle hoesjes die ik het afgelopen jaar maakte is dit dus wel echt mijn favoriet.

4. Fotoplankjes

Zoals de plankjes hier op de foto staan hebben ze ook echt heel lang gestaan. Alle andere troep opgeruimd en deze leuke plankjes (gemaakt van hout dat al ik weet niet hoe lang in de hobbykamer lag voor een ander project) met leuke kaartjes en to do lijstjes prominent in de kamer. Ik heb ook nog geprobeerd ze op een marktje te verkopen, maar daar is toen helemaal niks uitgekomen. (Logisch ook, want het was een marktje voor mensen in een verzorgingstehuis die niet eens beschikking hebben over hun eigen geld, tsja die kunnen dan niks kopen. Best sneu.)

5. Marmer klok

Deze klok heeft helaas minder lang dienst gedaan omdat het mechanisme niet echt goed was, maar ik zou hem zo nog een keer maken en dan wel echt gebruiken. Wat is hij toch gaaf! Ik zou alleen liever strakke wijzers hebben gehad, maar die heb ik later dus ook gevonden op eBay. Dus wellicht dat ik in 2016 nog eens een leuke klok DIY!

Zoals je al zag heb ik het in mijn artikel al veel over 2016, mijn hoofd stroomt dan ook over van de idee├źn voor het komende jaar. Bloggen over mijn grootste passie is daarom ook echt heel belangrijk voor mij. Heb jij wel eens een van mijn DIY's nagemaakt? Was dat goed gelukt? Wat vind je verbeter punten wat betreft mijn DIY's?

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen