DIY recap december 2015

Vanaf komende maand wil ik iets nieuws gaan doen, namelijk elke laatste dag van de maand een artikel plaatsen met daarin een soort van terugblik op alle DIY's van die maand. Om een beetje te oefenen wilde ik er vandaag alvast eentje maken en jou vragen wat je hier van vindt, of je dingen mist of dat ik juist beter een selectie kan maken. Nouja, zoals je ziet heb ik wel lekker veel DIY's gemaakt deze maand en dit is dan ook het 31ste artikel wat online komt deze december! Dat betekent dat mijn 'elke-dag-bloggen-maand' is gelukt! JOEHOE! Maar zoals je in het artikel van gister kon lezen ga ik gewoon weer verder met 5 dagen in de week bloggen, vanaf januari, ik hoop dat je nog steeds graag terug zal komen!

DIY'S

WELKOM 2016



SERVETRINGEN



ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN? (VAN EEN SOK!)



CADEAUTJES INPAKKEN MET WINKELTASJES


KARTONNEN KERSTBOMEN


MARMER-LOOK KERSTBALLEN


KERSTKRANS VAN BOTERHAMZAKJES


KERSTKAART


RECEPTEN

FEESTELIJKE NYE MOCKTAIL OM MEE TE PROOSTEN



KERSTFLAPJES MET RODE KOOL


CHOCO-KRUIDNOTEN KOFFIE



Vanaf zaterdag ben ik er dus weer op elke zaterdag, zondag, dinsdag, woensdag en donderdag met een artikel! Ik zou het leuk vinden als je me dit jaar nog zou gaan volgen op een van onderstaande social media, zodat je niks hoeft te missen van alle #creachicks fun!

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen