Kerst freebies!

Nu de Sint het land uit is en kerst dus dichterbij gaat komen is het tijd om kerstkaarten te versturen en alles in kerstsfeer te brengen. Daarom heb ik twee leuke freebies voor jou! Gewoon eenvoudig te downloaden en te gebruiken. Ik wil wel even snel zeggen dat het natuurlijk niet de bedoeling is dat anderen deze downloads zelf gratis aanbieden op hun site zonder credits of zelfs te verkopen (dat mag natuurlijk ook niet als je WEL credits geeft) maar ik hoop dat jij jouw telefoon wel kerstig maakt met deze gratis mobiele wallpaper of je vriendinnen verrast met deze leuke kerstkaart!



Mobiele Wallpaper
Download je wallpaper hier en stel deze wallpaper in op je telefoon, zoals je dat ook bij andere foto's doet. Het is eigenlijk heel simpel. Ga jij hem gebruiken? Anders lijkt het me wel leuk om te weten of je uberhaupt een kerstige achtergrond hebt en wat je dan hebt als achtergrond!

Kaart
De kaart download je hier en print je uit op gewenst formaat (bij A4 wordt het een 'gewone' kerstkaart en bij een fotoformaat papier wordt het zoals op mijn foto) op een beetje steviger papier, bijvoorbeeld fotopapier en daarna knip of snij je hem uit, vouw hem dubbel en zet een leuke boodschap op de binnenkant. Er staat trouwens ook al een leuke DIY online voor een kerstkaart (klik hier even) maar deze is makkelijk uit te printen en zo verstuurd.

Ph. by me.

1 opmerking :