New Month: December

Toen was het gewoon, ineens alweer december! De tijd vliegt, ik weet nog dat ik vorig jaar deze introductie schreef, met de belofte om 31 dagen een artikel online te zetten. Uiteindelijk werden het er maar 20, ik was namelijk toch niet goed genoeg voorbereid. Ik durf deze belofte daarom eigenlijk niet nog eens te maken, maar ik heb er kei hard voor gewerkt om zo ver mogelijk voorbereid te zijn op de komende feestmaand, om te zorgen dat ik de meest feestelijke DIY's met jullie kan delen, terug te blikken op 2015 en van mijn blog het gezelligste plekje te maken op het internet.



Wat kun je verwachten op mijn blog deze maand? Elke dag om 6 uur 's ochtends zal er een artikel online komen, normaal was dit altijd 15 uur 's middags maar ik wilde eens een andere tijd proberen en dit is de tijd dat de meeste blogs die ik bezoek hun artikels online zetten. Het is dus lekker wakker worden in december met een artikel op MinkeMaria.nl. Op maandag, woensdag en vrijdag zal er een DIY online komen. Op dinsdag en zaterdag (en eerste kerstdag) komen er artikelen online die wat meer persoonlijk zijn, denk aan tags en outfits. Op zondag komen er artikelen online die een beetje vallen onder de Minke Maria kookt rubriek en dan is de donderdag nog over, hiervan maak ik #throwbackthursday, artikelen die dus gaan over terugblikken naar het afgelopen blogjaar.

Er komen dus een stuk of 12 DIY's online op mijn blog deze maand, maar ik kan me heel goed voostellen dat je daar nog steeds niet genoeg aan hebt. Daarom heb ik ook nog een hele leuke tip. Hier vindt je namelijk een super leuke DIY kerstgids, gemaakt door de members only webshop Westwing.nl. Hier in staan hartstikke leuke DIY's, gemaakt door verschillende bloggers, waaronder ook yours truely. Ik moet zeggen dat ik er nu al een aantal ontzettend leuke en inspirerende DIY's heb gezien dus neem daar zeker ook even een kijkje!



Wil je op de hoogte blijven van de updates hier op deze blog? Volg me dan op facebook, bloglovin' of instagram en vergeet niet dat je hier in december elke dag een leuk artikel zult vinden! Ik ben enthousiast, ik hoop jij ook!

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen