Outfit: Foute kerstrok

Vorig jaar wist ik niet zo goed wat ik aan wilde met kerst, standaard is eigenlijk wel dat ik toch voor een glimmertje of iets chiques ga, maar ik had er helemaal geen zin in, ik wilde eigenlijk gewoon een foute kerstoutfit. Met de hype van de foute kersttruien en de Primark die je daar helemaal mee overspoeld leek me dat een goed idee. Dus ik zocht op Pinterest (ja, ik ga niet net doen of het mijn idee was, want dat was het gewoon niet) naar foute kerstrokken en ik kwam uit op rokjes gemaakt van hele foute kleedjes die eigenlijk onder de kerstboom horen. Dat was het, die moest ik hebben! De zoektocht naar een fout kerstboomkleed duurde wel even, maar toen ik er uiteindelijk een vond was ik harstikke blij. Helaas was het nogal een klein kleed, waardoor het een nogal pikant rokje zou worden. Daarom maakte ik een rokje van gewoon rood stof en appliqueerde ik er de kerstman van het kleedje op. Super! (Dat het op het laatste nippertje nog moest vergeten we maar even...)






Kerstkleed: Marskramer - Top: Primark - Schoenen: Nelly.com




Oogschaduw: MUA Undressed pallette - Lipstick: MUA shade 1 - Mascara: Catrice The Giant

Hoe vind je mijn rokje geworden? Ik ben er, nu een jaar later nog helemaal verliefd op en hoef echt geen nieuwe kerstkleren! Zeker met deze leuke laarsjes van Nelly, die al een paar jaar in de kast staan maar die ik tot nu toe niet kon dragen, is het helemaal af. Laat 25 december maar komen!

Ph. by me.

2 opmerkingen :