Outfit: NYE

Oud op nieuw is niet bepaald een van mijn favoriete momenten van het jaar. Ik ben bang voor vuurwerk en kan echt super emotioneel worden zo rond 12 uur. Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik de feestjes die wij met de vrienden vieren wel altijd heel leuk vind en dat maakt het allemaal een stuk beter te overleven, haha. Al een paar jaar draag ik met oud op nieuw dezelfde jurk, het is een jurk die lekker zit en voor mijn gevoel lijkt de print een beetje op vuurwerk. Ik let deze jurk in het vroege begin van mijn blog al eens zien op een zeer slechte foto, maar besloot dat hij wel een tweede kans verdiende en daarom laat ik vandaag ook mijn NYE outfit zien. Lekker met mijn Nikes er onder zodat ik lang kan staan, zonder pijn aan mijn voeten want comfort gaat voor mij echt boven alles. Zeker om de laatste en eerste dag van het jaar!















De jurk is dus al een paar jaar geleden gemaakt, maar ik moest er nu echt een riem om dragen om te zorgen dat hij mooi zat, gelukkig mag hij best een beetje wijder zitten (liever) want je ziet hier wel echt duidelijk dat ik 10 kilo kwijt ben geraakt in het afgelopen jaar. Afvallen hoeft dus dit keer niet op mijn goede voornemens lijstje voor volgend jaar. Niet dat ik daar echt aan doe hoor, maar stiekem heb ik toch wel altijd wat kleine dingen die ik voorneem voor het nieuwe jaar. Wat mijn goede voornemen is voor 2016? Er MIJN jaar van maken en knallen! Het lot moet mij toch wel een keer gunstig gezind gaan zijn?! Wat zijn jouw goede voornemens?

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. Gaaf jurkje!
    Ik vind vuurwerk ook echt 3 keer niks, behalve als het geluidloos is (of in ieder geval niet die zware bommen) en dat het mooi siervuurwerk is. Zelf ga ik alleen sterretjes aansteken (en ver van me afhouden haha)

    BeantwoordenVerwijderen