Spam je blog - Xmas edition

Tweede kerstdag, zit je nog vol van het kerstdiner gisteravond? Of ben je misselijk van de kerstkransjes die je vandaag al op hebt? Nou ja, net als gisteren verwacht ik niet echt dat heel veel mensen vandaag uitgebreid blogs gaan lezen, maar in de komende dagen zullen veel mensen ook wel vrij zijn en dan is niets zo lekker als nieuwe blogs leren kennen en ontdekken. Daarom wil ik hier alvast een lijstje klaar hebben met blogs die je niet mag missen. Dit mag je eigen blog zijn, maar als je een andere leuke blog kent; laat het ook zeker even weten!



Ph. by me.

9 opmerkingen :

  1. Leuk zeg :)
    Mijn blog is wwww.healthy-kelly.nl vooral leuk voor de goede voornemens ;) Ik deel namelijk mijn ervaring met afvallen, tips, recepten en gewoon dingen die ik kwijt wil..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Minkemaria,

    Wat leuk dat je dit doet tijdens Kerst!
    Ik zag het toevallig voorbij komen :)
    Dus ik wil graag ook van de gelegenheid gebruik maken om mijn blog te noemen.
    Als je op zoek bent naar inspiratie gerelateerd aan eten dan moet je bij mij zijn!
    Op www.chezbo.nl deel ik mijn lievelingsrecepten, lievelings reizen, restaurants, hotspots en verhalen!

    Ik ben een ervaren foodie, maar een nog niet zo ervaren kok en ben dus altijd op zoek naar verbeterde recepten! Dus als je nog tips, recepten of andere leuke creatieve ideeën hebt, dan zijn ze altijd welkom bij mij en op m'n blog :)

    Succes met je blog in 2016 alvast en ook nog fijne (kerst)dagen!

    Tot ziens/schrijfs,
    Groetjes, Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Mijn blogje, Superwoman op sloffen (http://mijnkleinehoekje.wordpress.com), gaat over mijn ups en downs als chronisch zieke, over leuke reviews van beautyproducten en andere leuke dingen.

    Ik ben nog niet zo lang bezig met bloggen, reacties en tips zijn altijd welkom ;)

    Fijne Feestdagen!
    Superwoman op sloffen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik mag spammen! Mijn blogje InnerSelfie! laat de ins en outs van mijn leven zien. Soms een review, soms wat persoonlijks, soms wat over mijn 2 naaktkatten of misschien waar ik me mee bezig hou. Neem eens een kijkje op mijn blog. Ik ben nog maar pas begonnen, maar doe het nu al met heel veel plezier! Xxx ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi leuk dat we onze blog mogen spammen vandaag. Mijn naam is Fabian van der Gijze en ik ben 17 jaar oud. In mijn leven heb ik al heel vel mee gemaakt. Na een tijdje merkte ik dat ik mensen die in een slechte situatie zitten kon helpen met mijn verhalen. Toen besloot ik mijn verhalen te delen met het internet. Gelukkig heb ik hierdoor al een paar mensen geholpen en geinspireert. Veder blog ik over wat ik nu dagelijks meemaak of ik geef mijn mening ergens over. Dit doe ik sinds 24 Augustus om de dag. Hopelijk lijk het je leuk om eens een bezoekje te brengen op mijn blog.

    Nog fijne feestdagen toegewenst en hopelijk tot op mijn blog

    Met vriendelijke groet,

    Fabian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke actie! Voelt een beetje als een kerstcadeautje aan je medebloggers, bedankt! Ik zou dan graag mijn blog www.love4pink.nl willen spammen! Ik schrijf daar over ons drukke, gezellige en vaak ook chaotische leven met onze 4 dochters (5,3 en tweeling van 1). Ik ben nog niet zo lang bezig en zou het super vinden als je me gezellig komt volgen ��
    Liefs Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat leuk. Ik ben al een tijdje bezig met Kerst DIY's te plaatsen op mijn blog 'A Pinkie Life'. In november kwam er al elke woensdag een Kerst DIY online. In december was dit zelfs elke woensdag én vrijdag om de kerstvakantie volgende week af te sluiten met elke dag een feestdagen DIY. Ook de afgelopen week kwam er elke dag een Kerst blogpostje online. Zeker eens komen kijken ;-)
    https://apinkielife.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! :) Ik schrijf op mijn blog www.cinderellis.nl persoonlijk over boeken. Veel boekgerelateerde artikelen dus, maar ook regelmatig iets anders, wat ik leuk vind. Elke vrijdag maak ik een video.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit doet!! Wij zijn 2 dames die precies een maand geleden zijn gestart met bloggen op: https://sobeautywomen.wordpress.com
    We bloggen over vanalles van beauty tot aan persoonlijke artikelen en ook zo nu en dan een DIY!

    We zouden het heel leuk vinden als je een kijkje neemt op onze blog. En we gaan je meteen volgen op bloglovin!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen