DIY bucket list

Ik wist even geen leuk (wel genoeg 'minder leuke') artikel te verzinnen om  vandaag te schrijven, dus ging ik door mijn oude blogposts kijken om te zien of ik ergens een 'follow up' van kon geven, die artikelen heb ik niet gevonden maar wel mijn Food bucket list. Een lijst waar het afgelopen jaar niks van is afgestreept, trouwens. Ik bedacht me dat het ook wel heel leuk zou zijn om zo'n lijst te maken van dingen die ik nog zou willen doen als DIY. Of het nu gaat om een hele hobby, een techniek of iets heel kleins: dit is mijn DIY bucket list!



Breien

Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik wil gewoon echt leren breien. Maar ik kan er echt zo geen steek (haha) van dat mijn voornemens, zelfs die om jullie mee te nemen tijdens mijn avonturen, gewoon steeds in het water vallen. Na een paar steken is het niet strak genoeg naar mijn zin en na een paar rijen is het helemaal om te janken. Maar OOIT zal ik breien, een echte sjaal of een muts of zo. Want meer durf ik niet van te dromen.

Art Clay Silver

Dit is hele dure klei die je, nadat je werkje klaar is, warm kunt maken (volgens mij hou je het zelfs IN een vlam) en dan veranderd de klei in echt zilver. Dan moet je het nog polijsten en zo, maar je kunt er prachtige sieraden mee maken en het lijkt me echt heel gaaf om een keer te doen. Door de prijs wil ik dus wel iets maken wat me echt dierbaar gaat zijn, een ontwerp met betekenis en dat is wat me tot nu toe heeft tegengehouden, maar wie weet krijg ik dit jaar ineens een top idee in mijn hoofd.



Iets maken van mijn stof uit Marrakech

In Marrakech kocht ik een paar lappen prachtige stof, maar ik heb er tot nu toe nog niets van durven maken. Het zouden ook wel echt heel sjieke jurken worden met de weving waar ik voor heb gekozen. Misschien moet ik maar eens beginnen met het licht doorzichtige stof dat ik kocht, want mijn kledingkast is zwaar aan mooie items toe!

Planner versieren

Een beetje doe ik dit al wel, maar als ik die pro's op youtube zie die echt de meest geweldige spreads maken van hun agenda's dan ben ik nog steeds wel een beetje jaloers, dit jaar wil ik dus wel echt meer gaan werken aan mijn agenda lay-out. Het grappige is dat ik wel altijd een enorme hekel heb gehad aan scrapbooking en dit is toch eigenlijk best wel heel erg hetzelfde, maar ag ik ga gewoon door met net doen of het niet zo is.

Sharpies

Ik kreeg in mijn surprise al een paar prachtige metallic sharpie-markers, maar ik wil eigenlijk ook nog zo'n doos met allemaal mooie kleuren en jouw als lezer van mijn blog dat tot in den treuren vervelen met leuke DIY's en natuurlijk ook 'stash-updates' net als met mijn washi tapes.

Als ik het zo terug lees moet het toch eigenlijk wel mogelijk zijn dat ik deze lijst dit jaar helemaal af werk, we hebben nog 11 hele maanden, dus als ik elke twee maanden iets kan afstrepen van mijn bucket list dan red ik het makkelijk. Het zijn geen onmogelijke dingen, dus misschien moet ik dan voor volgend jaar maar eens aan wat uitdagendere hobbies denken, ook om het hier een beetje spannend te houden natuurlijk...

Wat staat er op jouw DIY bucket list?

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen