Outfit: Carnaval 2016

Alaaaaaaf! Het is carnaval en dat betekent dat op het moment dat dit artikel online komt, ik waarschijnlijk pas net goed en wel mijn bed in ben gerold. Ik heb, zoals eigenlijk elk jaar de afgelopen 5 keer, mijn jurk zelf gemaakt. Niet alleen voor mezelf, want ik ben een duo, maar eerlijk is eerlijk; dat doe ik niet meer. Veel te veel stress, haha. (Later zal ik hier nog een heel artikel aan wijden.) Anyway, ik ben dit jaar dus verkleed als Minnie Mouse en een vriendin van me gaat als Katrien. Benieuwd hoe ik er uit zag voordat er liters bier in zijn gegaan?









Ik vind mijn outfit weer erg geslaagd. Het rokje is HEEEEEL kort, net zoals bij Minnie zelf, maar het broekje dat eronder zit zorgt er voor dat ik niet in mijn blote kont kom te staan als ik buk. Misschien was het idee om Minnie te worden niet bijster origineel, maar het maken van de jurk vond ik wel heel leuk. Misschien moet ik eens een artikel schrijven over het maken van carnavalskleren, want ik heb ondertussen best wel wat ervaring. Heb je daar interesse in?

Vier jij dit jaar carnaval? Zo ja, als wat ben je verkleed?

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Wat een leuke carnavalsoutfit! Hier in het noorden wordt carnaval niet gevierd, maar áls ik carnaval zou vieren, dan zou ik nu als Homer Simpson gaan of als een planeet (Jupiter of zo?) of misschien gewoon als zwangere boself. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG je ziet er zoooo cute uit <3 en handig het broekje eronder haha! en ik vier geen carnaval :3 een artikel over hoe je de kleding maakt is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, vroeg me af hoe het met je gaat. Heb al n tijdje niets meer van je gelezen en ik ben wellicht n lurker. Maar hoop dat t goed gaat met je. Groetjes uit de wijk 😉

    BeantwoordenVerwijderen