Ff bijkletsen - Mei 2016

Jongens, ik ben het nu wel helemaal beu hoor, die voortdurende winter. Ik hoop dat het weer van gisteren een beetje door gaat zetten en dat we dan eindelijk eens een lekkere lente gaan krijgen. Ik kan er zo van genieten om op mijn balkon te zitten, met een kop thee of lekkere radler, maar het is er nog geen weer voor geweest. Gelukkig geeft dat me ook nog ALLE tijd om lekker te zorgen voor een leuke lente garderobe, want eerlijk gezegd ontbreekt het daar nu nog flink aan.



AFWEZIGHEID

Zoals je natuurlijk wel hebt gemerkt dat ik afwezig ben geweest van mijn blog en instagram, maar ik ben van plan om Groots terug te komen hoor! Haha, nee grapje rustig aan, om te beginnen. Maar wel gewoon volgens het bekende schema. Er zal best nog wel eens een artikel missen, maar ik hoop dat je mij dat kunt vergeven. Waarom ik afwezig ben geweest weet ik eigenlijk niet. Ik was lekker bezig met mijn leven, maar had weinig zin om te bloggen en eerlijk gezegd; dan ga ik er ook niet aan beginnen.

BLOG

Nu heb ik 1001 idee├źn die ik met je wil delen. Leuke onderwerpen voor geschreven artikelen, DIY's die ik wil maken en natuurlijk mijn naaiprojecten! Want ja, zoals ik al zei zit de lente er nu aan te komen en ik heb dus echt helemaal niks om aan te doen. Daarnaast heb ik waarschijnlijk een leuke nieuwe rubriek die maandelijks terug gaat komen met de Tinder-avonturen van een (anonieme) gastblogger, we zijn er al voor bezig geweest en het is echt heel grappig. Nu nog zorgen dat de humor ook over gaat komen.

JUBILEUM

Mei is ook de maand dat MinkeMaria.nl ontstond en dat betekend dus dat ik deze maand mijn 3 jarig jubileum vier! Ik heb mijn domeinnaam zonet ook weer met een jaar verlengd, dus deze blog is tenminste weer een jaar te vinden. Ik hoop dat ik met dit artikel weer een goede herstart heb gemaakt en dat jij zeker weer terug gaat komen om te kijken wat ik allemaal weer in petto heb.

Heb je me een beetje gemist? :p ;)

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. Jaaa ik heb je gemist. Of een soort van, want ik had ook even een tijdelijke blogbreak. Maar ik ben weer helemaal terug met een nieuwe site :D
    Welkom terug, hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen