Ff bijkletsen - Oktober 2016



Zal ik maar even beginnen met mezelf voor te stellen? Want ik ben al zo lang niet meer op dit blog geweest dat je vast niet meer weet wie ik ben! Haha. Maar wow, wat is er een hoop gebeurd in mijn leven zeg, mede daarom heb ik niet echt meer tijd en zin gehad om nog te bloggen, maar ik ben van plan om vanaf nu gewoon weer lekker tijd aan mijn lieve blogje te besteden. Maar daarover en over de veranderingen in mijn leven zal ik je eens even wat meer vertellen!

Over en uit...

Nou ik zal maar gewoon met de deur in huis vallen; mijn vriend en ik zijn uit elkaar gegaan. Op de 'waarom' ga ik verder niet in, maar het betekende wel dat ik deze zomer ineens weer een alleenstaande en alleen wonende vrouw was. Veel van mijn spullen en meubels werden meegenomen en ik besloot hier lekker gebruik van te maken en allen lekker naar mijn eigen zin te maken. Dit leverde natuurlijk lekker veel DIY's op, dus deze zullen sowieso ook terug gaan komen. Inmiddels ben ik lekker gesetteld. Ik ben happier dan ooit en blij dat al mijn opties weer open zijn!

Werk

Op dezelfde dag dat mijn relatie door de plee ging, kreeg ik ook te horen dat ik weer terug mocht komen op mijn oude werk. Dat kwam dus echt helemaal goed uit. Ik wil/kan er verder niet echt iets over zeggen, maar ik ben weer lekker aan het werk.

En wat kun jij verwachten?

Omdat ik niet durf te beloven dat ik ECHT all in ga nu ik weer begin met bloggen heb ik besloten om voor 4 artikel dagen per week te gaan. De artikelen zullen op maandag, woensdag, vrijdag en zondag om 8 uur online komen. Ik ga me (natuurlijk) vooral richten op DIY's en sewing en als nieuwe rubriek ook elke week iets testen! De ene keer zal het een techniek zijn, de andere keer een knutselpakketje of een item. Zo hoop ik al mijn opties voor deze rubriek open te houden, maar ook lekker veel verschillende dingen te kunnen doen! Ik hoop dat ik me kan houden aan mijn upload schema, maar ik heb goede hoop.

Ook wil ik met de lay out en de manier van bloggen wat gaan spelen, dus daarmee zal ik de komende tijd wat gaan experimenteren (wat vind jij van de gif bovenaan dit artikel?) Ik hoop dat je daar een beetje begrip voor hebt en me vooral ook vaak laat weten wat je er van vind, want ik wil eigenlijk wel de leukste en beste DIY blog worden van het hele internet!

Heb je mij een beetje gemist?

1 opmerking :

  1. Welkom terug :D ik miste je al een beetje!
    Wat is er veel gebeurd zeg.

    BeantwoordenVerwijderen