Is het wat? Hema circuslamp



Vandaag een nieuwe rubriek, in de 'Is het wat?' rubriek wil ik van alles gaan testen. Of het nu gaat om knutselsetjes uit de speelgoedwinkel, DIY setjes voor 'volwassenen', technieken, pniterest idee├źn of gewoon een product of techniek; alles kan getest of beoordeeld worden in deze rubriek. En dat vind ik dus echt heel erg leuk! Vandaag begin ik met een leuke DIY van Hema, die al meteen een beetje tegen viel, maar uiteindelijk toch een groot succes was!



Ik zag deze set op de webshop van Hema staan en was meteen enthousiast. Dit soort lampen zijn vaak redelijk duur en deze maar 5 euro! Dat ik hem dan zelf moest maken leek me alleen maar leuker. Ik besloot hem dus meteen te halen, maar in de winkel viel het me een beetje tegen dat je schijnbaar alleen de lichtjes erin moest zetten. Maar natuurlijk HOEFT dat niet, zag ik toen ik de doos openmaakte. Omdat de letter van papier is kan je hem helemaal naar smaak decoreren! Zodat de letter perfect in jou interieur past. Ik wil hem graag wit houden dus is dit artikel verder redelijk kort, maar het item is dus wel echt heel leuk. Ik ging voor het &-teken omdat ik dat lekker algemeen is, maar ze hadden in mijn Hema de letters L O V E netjes naast elkaar staan dus je zou ook voor een compleet woord kunnen gaan. Al met al een dikke hit dus zeker ook voor minder creatieve types die ook wel eens een keer iets zelf willen doen. Deze letter en een paar washi-tapes is het enige wat de niet-creatieve-DIY'er nodig heeft om ook eens een meesterwerk af te leveren.



Vind jij dit een leuke trend?

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. De lamp ziet er wel leuk uit. Zelf zou ik hem ook niet decoreren, wit past overal bij!

    BeantwoordenVerwijderen