Nieuwe passie

Lieve lezers van MinkeMaria.nl,

Zoals jullie kunnen zien heb ik alle artikelen van mijn website verwijderd, dit omdat ik niet meer achter alle artikelen sta die ik ooit hier publiceerde. De kwaliteit die ik wilde behalen op deze website heb ik nooit behaald, door tijd tekort en de kosten die erbij zouden komen kijken. Toch ben ik niet verdwenen van het internet, ik heb simpelweg een andere passie gevonden, namelijk; besparen. Op mijn instagram (@gierigegerda) deel ik de beste aanbiedingen, cashbacks, goedkope recepten en allerlei tips om een leuk leven te leiden op budget. Kom dus zeker even kijken als jij ook graag de centen in je portemonnee houdt!



Ik zeg daarom ook geen vaarwel, maar tot ziens en hoop dat ik mensen kan blijven inspireren, al is het wellicht op een heel andere manier. Ik heb veel plezier beleeft aan MinkeMaria.nl, aan de mooie en lieve reacties en de mensen die ik heb mogen ontmoeten dankzij mijn kleine blogje. Maar het is tijd voor een nieuwe route en een nieuwe weg. Bedankt. En zoals ik net al zei; tot ziens.

xxx Minke Maria

www.gierigegerda.nl

1 opmerking :

  1. Beste Minka, Toch jammer dat je blogs verwijderd zijn. We hebben ze graag gelezen en deden ook op jouw pagina inspiratie op voor de raamdecoratie stoffen die we ontwikkelen. Succes verder. Groetjes, Irs

    BeantwoordenVerwijderen